ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

چگونه من یاد گرفتم که طراح خلاق در زمینه وب سایت شوم؟


مقاله چگونه من یاد گرفتم که طراح خلاق در زمینه وب سایت شوم؟

من از همان بچگی، خلاق بودم. همیشه روان شناس مدرسه ما، عادت داشت که توضیح بدهد که چرا من به دروس معمولی مدرسه مثل، ریاضی اهمیت نمی دهم و چرا مثل بچه های دیگر نیستم. این خلاقیت من، واقعا مادرم را به ستوه آورده بود و او به من می گفت که دقیقا شبیه به پدربزرگم می باشم. مادرم امید داشت که من خوب بشوم، اما کار از این حرفا گذشته بود. من درست بشو نبودم و خلاقیت، تو گوشت و خون من بود. 

ادامه مطلب ...

چگونه می توانید سابقه کاری خود را در وب سایت، توسعه دهید؟


مقاله چگونه می توانید سابقه کاری خود را در وب سایت، توسعه دهید؟

توسعه و ارتقای یک سابقه کاری خوب در زمینه طراحی وب سایت، از اهمیت بسزایی برخوردار است و برای ارتقای شغلی طراحان وب سایت، مهم می باشد. اگر شما طراحان وب سایت ، با فوت و فن های مربوط به گذاشتن سابقه کار در وب سایت ، آشنایی نداشته باشید ، به مشکل برخورد خواهید کرد.   ادامه مطلب ...

ساخت ربات تلگرام

ساخت ربات تلگرام یکی از دغدغه هایی می باشد که جدیدا اکثر مدیران وب سایت ها  از آن  هندل کردن خاسته های خود استفاده میکنند چرا که تلگرام به عنوان یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب در ایران شناخته شده می باشد اگر نیاز به ساخت ربات تلگرام پویا دارید سئو ناب آماده است تا ساخت ربات تلگرام با پی اچ پی را برای شما به صورت حرفه ای انجام دهد معمولا ربات تلگرام ساخته شده با پی اچ پی توسط گروه سئو ناب دارای ویزگی های زیر می باشد  ادامه مطلب ...

بهترین قالب های رایگان وردپرس (قسمت چهاردهم)

بهترین قالب های رایگان وردپرس (قسمت چهاردهم)

در سیزده قسمت قبلی از سری مقالات بهترین قالب های رایگان وردپرس ، بهترین و محبوب ترین قالب های وردپرس را خدمت شما عزیزان معرفی کردیم.  

ادامه مطلب ...

بهترین قالب های رایگان وردپرس (قسمت سیزدهم)

بهترین قالب های رایگان وردپرس (قسمت سیزدهم)
در قسمت قبلی از مقالات بهترین قالب های رایگان وردپرس ، مجموعه ای از زیباترین و در عین حال محبوب ترین قالب های وردپرس را خدمت شما معرفی کردیم. قالب هایی که تا بدین جا معرفی شده اند:   ادامه مطلب ...