ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

چگونه درآمد وب‌سایت خود در تبلیغات کلیکی را افزایش دهیم؟

این روزها دغدغه بسیاری از وب مسترها کسب درآمد موثر بواسطه‌ی نمایش بنرهای تبلیغاتی است که این امر به عوامل گوناگونی مانند میزان بازدید روزانه، سایز بنر و جایگاه بنر بستگی دارد. از دیگر چالش‌های پیش رو، جلوگیری از نامرتب شدن ظاهر وب‌سایت و ایجاد مزاحمت برای کاربران توسط تبلیغات است.  

باتوجه به مطلب فوق می‌خواهیم تجربه یکی از نمایش دهندگان ای‌نتورک را شرح دهیم:

دانلود گذر وب‌سایتی با رتبه الکسا ۴۶۵ ایران (در حال حاضر رتبه الکسای این سایت ۳۹۰ است)، در زمینه دانلود رایگان نرم افزار، موسیقی، فیلم و سریال فعالیت می‌کند. این وب‌سایت از تبلیغات کلیکی برای جذب درآمد خود استفاده کرده و برای افزایش این درآمد، راه‌کارهای زیر را با کمک ای‎نتورک پیش گرفت:

راه‌کارهای پیشنهادی:

تاثیر هدفمندی وب‌سایت و نمایش کد اسکرولی در افزایش درآمد:

در ابتدا، وبسایت دانلود گذر، کد ۱۰۰*۳۰۰ را در صفحه اصلی قرار داده بود، در بررسی صورت گرفته بر روی این وب‌سایت، ای‎نتورک بواسطه‌ی هدفمند کردن وب‌سایت دانلود گذر در موضوعات “فرهنگی، هنری،سینما و موسیقی” و “دانلود آپلود” و اضافه کردن کد اسکرولی در تمامی صفحات، موجب شد که تعداد کلیک‌های ارسالی ۲.۸ برابر و درامد کسب شده ۲.۵ برابر شود.

علت تاثیر کد اسرولی در افزایش درآمد وب‌سایت :

با قرار دادن کد اسکرولی، زمانی که کاربر وب‌سایت را به سمت پایین اسکرول می‌کند تبلیغی در سایز ۹۰*۷۲۸ به صورت ثابت در بالای وب‌سایت نمایش داده می‌شود، این کد برای وب‌سایت‌هایی با طراحی واکنش‌گرا (responsive) نیز قابل استفاده است.

تاثیر نمایش بنر در ابتدا یا انتهای مطالب در افزایش درآمد:

در رابطه با قرار دادن بنرها در جایگاه مناسب، ابتدا و انتهای مطالب صفحات داخلی، از CTR بالایی برخوردار هستند. با در نظر گرفتن این موضوع و طراحی وب‌سایت دانلود گذر پیشنهاد شد ۲ بنر به سایز ۹۰*۹۷۰ در بالای مطالب تمامی صفحات قرار گیرد که با این تغییر نسبت به مرحله قبل تعداد کلیک‌های دریافتی ۵.۶ برابر و درآمد کسب شده ۷.۸ برابر شده است.

تاثیر نمایش بنر لایت باکس در افزایش درآمد:

از سرویس‌های دیگر ای‌نتورک برای نمایش تبلیغات کد لایت باکس بوده که به نمایش دهندگان این امکان را می دهد تا بتوانند یک تبلیغ بزرگ در سایز ۶۰۰ در ۳۰۰ را در زمان ورود هر کاربر به سایت، به صورت یک صفحه بزرگ نمایش دهند. این کد نیز برای وب‌سایت‌هایی با طراحی واکنش‌گرا (responsive)  قابل استفاده است.

با این توصیف، پس از اضافه کردن کد لایت باکس در صفحه اصلی، نسبت به مرحله قبل تعداد کلیکهای ارسالی ۲.۷۶ برابر و درآمد حاصل ۲.۱ برابر شده است.

تمامی تغییرات فوق، منجر به ۱۸ برابر شدن نمایش تبلیغات ای‌نتورک در وب‌سایت دانلود گذر و ۱۶.۱ برابر شدن در آمد حاصل نسبت به درآمد اولیه شده است.

سایت ساز سی فایو یکی از بهترین و حرفه ای ترین وب سایتهای طراحی سایت است که بیش از صد نوع قالب در زمینه های مختلف و مشاغل را آماده طراحی دارد. در حال حاضر کاربرانی که به  طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی نیاز دارند بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.