امروزه شرکتها بخشی از فعالیتهای تجاری و کمپینهای تبلیغاتی خود را به فضای وب و دنیای سایبری منتقل کردهاند و این موضوعی کاملاً روشن و بدیهی است. به همین ترتیب، رقابت در این فضا برخلاف سالهای ابتدایی تولد وب، شدت گرفته است اکنون ما با انبوه سایتهایی روبرو هستیم که هر یک به نحوی سعی درفروش سرویس یا کالای خود دارند...
آیا اخیرا نام خود را در گوگل جستجو کرده اید؟ امیدواریم این کار را کرده باشید، چرا که مطمئنا دیگران نام شما را در اینترنت جستجو می کنند. شهرت آنلاین به مانند این است که رزومه، کارت ویزیت و مقداری از زندگی شخصی شما در یک عبارت جمع شده باشند.
جای تعجب نیست که با اطلاعات انبوهی که در اینترنت موجود است، شهرت آنلاین ما نقشی اساسی در جستجو برای شغل، گرفتن پروژهای تازه و حتی به دست آوردن اولین قرارهای ملاقات بازی می کند.
امروزه مزایای بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها مشخص و معلوم می باشد. مشتریان در هر زمان و مکان به اطلاعاتی که نیاز دارند به راحتی می توانند دسترسی داشته باشند. با تشکر از اینترنت مردم در سطح جهان به هر اطلاعاتی که دوست دارند, از طریق کامپیوتر ها , تبلت ها و موبایل هایشان دسترسی دارند. چیزی که صاحبان کسب و کار باید به یاد داشته باشند این است که مردم با توجه به تجربه ای که از شرکت آن ها داشته اند می توانند روی یکدیگر تاثیرگذار باشند. شبکه های اجتماعی بستر خوبی را برای مردم فراهم کرده اند تا به راحتی بتوانند بازخورد خود را از شرکت ها به یکدیگر منتقل کنند.