ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

9 نکته ظریف برای بررسی سایت رقبا

امروزه شرکت‌ها بخشی از فعالیت‌های تجاری و کمپین‌های تبلیغاتی خود را به فضای وب و دنیای سایبری منتقل کرده‌اند و این موضوعی کاملاً روشن و بدیهی است. به همین ترتیب، رقابت در این فضا  برخلاف سال‌های ابتدایی تولد وب، شدت گرفته است اکنون ما با انبوه سایت‌هایی روبرو هستیم که هر یک به نحوی سعی درفروش سرویس یا کالای خود دارند...

 
ادامه مطلب ...

5 راه برای تقویت شهرت آنلاین

آیا اخیرا نام خود را در گوگل جستجو کرده اید؟ امیدواریم این کار را کرده باشید، چرا که مطمئنا دیگران نام شما را در اینترنت جستجو می کنند. شهرت آنلاین به مانند این است که رزومه، کارت ویزیت و مقداری از زندگی شخصی شما در یک عبارت جمع شده باشند.
جای تعجب نیست که با اطلاعات انبوهی که در اینترنت موجود است، شهرت آنلاین ما نقشی اساسی در جستجو برای شغل، گرفتن پروژهای تازه و حتی به دست آوردن اولین قرارهای ملاقات بازی می کند.

  ادامه مطلب ...

مزایای بازاریابی دیجیتال و اهمیت آن: فراتر از SEO و ADWORDS!

امروزه مزایای بازاریابی دیجیتال برای کسب و کارها مشخص و معلوم می باشد. مشتریان در هر زمان و مکان به اطلاعاتی که نیاز دارند به راحتی می توانند دسترسی داشته باشند. با تشکر از اینترنت مردم در سطح جهان به هر اطلاعاتی که دوست دارند, از طریق کامپیوتر ها , تبلت ها و موبایل هایشان دسترسی دارند. چیزی که صاحبان کسب و کار باید به یاد داشته باشند این است که مردم با توجه به تجربه ای که از شرکت آن ها داشته اند می توانند روی یکدیگر تاثیرگذار باشند. شبکه های اجتماعی بستر خوبی را برای مردم فراهم کرده اند تا به راحتی بتوانند بازخورد خود را از شرکت ها به یکدیگر منتقل کنند.

  

ادامه مطلب ...

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی یا همان بازاریابی آنلاین مراحلی است در جهت تبلیغ برند، محصول و خدمات انجام می شود و شامل ایمیل مارکتینگ، سئو و بهینه سازی وب در موتورهای جستجوگر، تبلیغات کلیکی، بنر و تبلیغات متنی، بازاریابی محتوا، بازاریابی در رسانه های اجتماعی، بازاریابی ویدیویی و ... می شود. بازاریابی آنلاین در انواع مختلفی صورت می گیرد : 
ادامه مطلب ...

بازاریابی شبکه های اجتماعی

از اهرم شبکه های اجتماعی برای افزایش تعامل و تبادل نظر با مخاطبان و افزایش فروش استفاده کنید. بازاریابی شبکه اجتماعی بعنوان مثال درگوگل پلاس حضور شما را در موتورهای جستجوگر مستحکم می کند. برند و نام تجاری شما را معروف می کند، محصولات و خدمات شما رو بفروش می رساند، افزایش ترافیک وب سایت را در پی خواهد داشت و در تبدیل بازدید کننده به مشتری به شما کمک خواهد کرد. 
ادامه مطلب ...