چنانچه محتوا با مخاطبان شما ارتباط معنیداری برقرار نکند، حفظ تعهد آنها نسبت به کسبوکار شما دشوار میشود و حتی از این هم دشوارتر، متقاعد کردن آنها برای خواندن محتوای شما خواهد بود. ما در این مقاله به شما می گوییم که چگونه از بروز خطاهای بازاریابی محتوایی جلوگیری کنید.
در این مقاله ما به بررسی «سئو» و «بازاریابی محتوا» می پردازیم و میخواهیم بدانیم این دو، در چه زمینههایی با هم تفاوت دارند و کجاها همکار یکدیگر میشوند... ادامه مطلب ...
سئو تکنیکال یا بازاریابی محتوا؟ کدام را انتخاب کنیم؟ این سوالی است که بسیاری از وبمسترها از خود میپرسند و معمولا به پاسخ دقیقی نیز برای آن دست نمییابند. در واقع این سوال را باید به نوع بهتری مطرح کرد: «کدامیک از این دو، بازگشت سرمایه بهتری دارد؟»
بدون شک، سئو و بازاریابی محتوایی هر دو ارزشمند هستند و جزو الزامات یک کسبوکار محسوب میشوند. اگر کسبوکار شما به ترافیک وب متکی است، در کنار سئو، باید بازاریابی محتوایی را نیز مدنظر داشته باشید... ادامه مطلب ...
معمولا تازه واردان وردپرس هنگام تولید محتوا بین انتخاب برگه و نوشته گیج می شوند که کدام را باید انتخاب کنند. در وردپرس به صورت پیش فرض دو نوع محتوا وجود دارد،نوشته و برگه. در پیشخوان وردپرس هر دو اینها به چشم می خورند و ظاهر نوشته و برگه در نمای دیداری وب سایت تفاوتی ندارند، پس دلیل وجود هر دو آنها چیست؟ چه زمان باید کدامیک را انتخاب کرد؟ در این مقاله به تفاوت های بین این دو در وردپرس پرداخته می شود. ادامه مطلب ...
افکار خلاقانه، قسمت اصلی طراحی وب سایت و حرفه های هنری می باشند. افرادی که بسیار خلاق هستند، ایده های بسیار نابی هم دارند. اما حقیقت امر این است که همیشه، یک سری مشکلات بر سر راه ما طراحان خلاق وب سایت، قد علم می کنند...