ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

طراحی سایت

طراحی سایت و وب سایت کاملا بهینه و حرفه ای طبق جدیدترین فن آوریهای روز دنیا و با پشتیبانی کاملا حرفه ای وب سایت شما در کمترین زمان ممکن . تقریبا با گذشت بیش از 25 سال از عمر طراحی و بوجود آمدن صفحات وب، دنیای طراحی وب و برنامه نویسی های تحت وب بسیار پیچیده تر و تخصصی تر از قبل گشته است.  

بسیاری از افراد و صاحبان تجارت های مختلف و یا کمپانی های بزرگ، زمانی که تصمیم می گیرند برای تجارت خود یک وب سایت ایجاد کنند با این مشکل مواجه می شوند که چگونه یک شخص یا شرکت معتبر برای طراحی وب سایت خود بیابند و چگونه کسی را انتخاب کنند که مسئولیت پذیر باشد و کار باکیفیت و مناسبی را به آنها ارائه نماید؟؟

انتخاب یک شرکت طراحی سایت قابل اعتماد که بتوان بدون نگرانی مسئولیت طراحی وب سایت یک تجارت را به آن سپرد کار مشکلی است و بخصوص که اغلب افراد اطلاعات چندانی درباره چگونگی ارزیابی یک وب سایت و اطلاع از خوب یا بد بودن آن ندارند. اما یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از کیفیت کار شرکت های طراحی سایت و چگونگی عملکرد آنها، بررسی نمونه کارهای طراحی سایت آن شرکت می باشد. نمونه کارهای طراح یک شرکت کارنامه کاری آن شرکت را نشان می دهند و به نوعی می توان گفت که نمونه کارهای طراحی سایت یک شرکت نشان دهنده میزان کیفیت کار آنها و نمایشی از آن وب سایتی است که در انتهای کار به شما تحویل خواهند داد.

طراحی وب سایت شاید در اول یک کار بسیار ساده مینمود.

اما در یک دهه اخیر، پیشرفت چشمگیر و عجیب و سریع این حوزه ، شاید برای کمتر کسی قابل تصور بود. امروزه نمیتوان به سادگی از مسئله طراحی وب عبور کرد.

طراحی سایت یک هنر و تخصص است.

با انجام طراحی توسط یک متخصص در این حوزه، میتوان به صورت سریع غیر قابل تصور دنیای کسب و کار کوچکی را به یک غول تجاری تبدیل کرد. کم نبوده اند شرکت های اینترنتی که از یک جای کوچک در یک شهر کوچک در یک کشور شروع به فعالیت کرده اند و در حال حاضر یک شرکت چند ملیتی با دفاتر تجاری بزرگ هستند. طراحی سایت نوعی علم معماری، هنر ، برنامه نویسی و تلفیقی از ذوق و سلیقه است. امروزه کمتر کسی است که لزوم داشتن خانه مخصوص خود در دهکده جهانی را کم اهمیت بداند. ساخت این خانه میتواند مستحکم یا نا استوار انجام گیرد. چنانچه از متخصصان این حوزه استفاده نشود این خانه عمر طولانی نخواهد داشت.همچنین برای آموزش طراحی سایت مقالات را دنبال کنید و به اشتراک بگذارید.

گامها در طراحی سایت

اولین گام در طراحی سایت تعیین اهداف سایت می باشد و اینکه مشخص شود قرار است چه مراحل کاری برای سایت انجام شود.

طرح یک سایت باید کاربر پسند و یا حداقل قابل استفاده برای کاربران مورد هدف باشد.

یکی از تخخصصی ترین مراحل انتخاب رنگ برای سایت میباشد و این انتخاب تاثیر به سزایی در موتورهای جستجو و دید کاربر از سایت شما میباشد.

با چندین نوع طراحی با انواع سی ام اس یا همان سیستم مدیریت محتوا آشنا شوید

  • طراحی سایت با جوملا (joomla)
  • طراحی سایت با وردپرس (WordPress)
  • طراحی سایت با نیوک (PhpNuke)
  • طراحی سایت با مامبو (Mambo)
  • طراحی سایت با دروپال (Drupal)
  • طراحی سایت با smf
  • طراحی سایت با asp.net
  • طراحی سایت با php
  • طراحی سایت با جاوا (java)
  • طراحی سایت با jsp

و ….

مهمترین نکته طراحی سایت قدرتمند با سایت ساز حرفه ای
براینشان دادن وجه خوب از برندتان باید یک وب سایت حرفه ای و جذاب طراحی و پیاده سازی کنید برای این منظور میتوانید از سرویس های سایت ساز حرفه ای ایرانی استقاده کنید. سایت ساز سی فایو یکی از محبوبترین و بهترین سایت ساز های ایرانی است که به شما امکان میدهد تا از میان انبوهی از بهترین قالب های روز دنیا یک وب سایت شیک و حرفه ای برای کسب و کارتان راه اندازی کنید. با سی فایو می توانید طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت شخصی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت تجاری، طراحی سایت دکوراسیون، طراحی سایت پزشکی، طراحی سایت خدمات و یا هر دسته شغلی دیگر را در کمتر از 5 دقیقه راه اندازی کنید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.