ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

طراحی سایت گردشگری

شرکت ها و آژانس های گردشگری از جمله مشاغلی می باشد که نیاز به طراحی سایت و داشتن یک وب سایت حرفه ای و اختصاصی از اولویت های آن ها می باشد. معرفی آژانس، تورها، رزرواسیون و البته دیده شدن توسط متقاصیان تورهای تفریحی ، از جمله دلایلی می باشد که یک آژانس گردشگری و خدمات توری و تفریحی به یک سایت پویا و داینامیک نیاز دارند.

در طراحی سایت یک وب سایت خدمات گردشگری و مسافرتی، نمایش اطلاعات آژانس یا شرکت و سابقه ی کار آن از مهمترین مسائلی است که باید داشته باشد. بعد از این مورد، سیستم مدیریت راحت و آسان برای درج تورهای تفریحی و گردشگری، از دیگر امکاناتی می باشد که سایت باید به آن بپردازد. نمایش تورها و خدمات گردشگری باید بصورت گرافیکی زیبا با داشتن توضیحات مختلف از جمله تاریخ های حرکت و برگشت، لوازم موردنیاز، هزینه ها، تخفیف های لحظه ای، توضیحات و تصاویر جانبی و کاور از محل مورد نظر، نمایش نقشه ی gprs از محل در نقشه ی گوگل و... باید وجود داشته باشد. شما می توانید با سایت ساز سی فایو  از میان انبوهی از بهترین قالب های روز دنیا یک وب سایت شیک و حرفه ای برای کسب و کارتان راه اندازی کنید.  صاحبان سایت های گردشگری می توانند از امکان سیستم رزرواسیون بهره داشته باشند تا مشتریانشان بدون مراجعه ی حضوری با پرداخت آنلاین هزینه ی هر تور بتوانند، در آن تور شرکت نمایند. این کار با دادن کد پیگری و فاکتور خرید با امکان ایمیل، اس ام اس و پرینت امکان پذیر می شود، که باید در طراحی سایت این مراکز حتما دیده شود.

امکانات در وب سایت گردشگری باید به صورت کامل و کاربرپسندی قرار داده شوند تا کاربران با دیدن اطلاعات و آگهی تور ها به سرعت به نتیجه ی دلخواه خود برسند. امکان جستجوی اماکن و محل ها نیز از مسائلی است که باید یک وب سایت گردشگری دارا باشد. دسته بندی موضوعی و تاریخی نیز از دیگر مواردی می باشد که در طراحی سایت گردشگری باید درنظر گرفت.

گرافیک وب سایت گردشکری با توجه به موضوع وب سایت گردشگری باید به زیبایی طراحی شود. طراحی خاص و متفاوت قالب سایت از مواردی است که باید در سایت گردشگری در نظر گرفت.

بطور خلاصه مهمترین مسئله پس از ورود کاربر به سایت، گرافیک زیبا و چشم نواز آن و پس از آن دادن امکانات کامل و نمایش اطلاعات به درستی و سادگی برای کاربران می باشد.

شرکت طرح و پردازش مبنا با تجربه ی فراوان و موفق در طراحی سایت های مختلف، در طراحی سایت گردشگری و خدمات مسافرتی در خدمات شما می باشد.

اما مهمترین اصلی که باید در طراحی سایت خدمات مسافرتی و گردشگری، در نظر گرفت، اصل سئو و قدرت سایت در زمینه ی موتورهای جستجوگر علی الخصص گوگل می باشد.

وب سایت گردشگری ای که گرافیک جذاب داشته باشد و امکانات کاملی داشته باشد، وقتی به نتیجه خواهد رسید که توسط کاربران دیده شود. دیده شدن وب سایت از طریق گوگل مهمترین مسئله می باشد. چراکه 80 درصد بازدیدکننده های وب سایت ها، از طریق گوگل با سایت ها آشنا شده اند.

وب سایت گردشگری ای که بتواند در کلمات کلیدی خود در نتایج اول گوگل قرار بگیرد و بتواند کاربران هدف خود را به سایت رهنمون کند به موفقیت 50 درصد خواهد رسید. اما این نکته را نیز نباید فراموش کند که شرط دیگر موفقیت نگه داشتن کاربر در وب سایت می باشد. این کار همانطور که توضیح داده شد از طریق گرافیک زیبا و خاص و همچنین امکانات کامل میسر خواهد بود.

شرکت مبنا با طراحی سایت های بهینه و استاندارد موفق و پربازدید و طراحی های اختصاصی سایت با توجه به نیاز شما، در زمینه ی طراحی وب سایت های گردشگری و خدمات مسافرتی در خدمت شما می باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.