ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

ایران وب دیزاین

معرفی سرویس های آنلاین طراحی سایت

رویکردی ترکیبی: ترکیب بازاریابی با طراحی

شما باید دقیقا مسیر طراحی خود را تعیین کرده و باید بدانید که چه کسانی تمایل دارند تا طراحی شما را در وب سایت ببینند. شاید سرمایه زیادی برای طراحی وب سایت خود ندارید ولی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ممکن است با کاربران حرفه ای در وب سایت خود رو به رو شوید. پس توجه خود را به سمت کاربران سایت جلب کنید.  شما باید دقیقا مسیر طراحی خود را تعیین کرده و باید بدانید که چه کسانی تمایل دارند تا طراحی شما را در وب سایت ببینند. مطمئنا شما سرمایه زیادی برای طراحی وب سایت خود ندارید ولی باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ممکن است با کاربران حرفه ای در وب سایت خود رو به رو شوید. پس توجه خود را به سمت کاربران سایت جلب کنید.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با این نکات آشنا نموده تا در دنیای طراحی سایت موفقیت های بسیار زیادی را کسب نمایید و به عنوان یک طراح سایت برجسته نیز به حساب بیایید.

چه کاری باید انجام دهید؟ از کجا باید کار طراحی خود را شروع کنید؟

 باید سرمایه خود را در زمینه طراحی افزایش دهید. از چه طریقی می توانید سرمایه طراحی خود را بالا ببرید؟

ما در اینجا یک سری نکات و ایده برای طراحی های بهتر و موثرتر در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید به سوالات زیر پاسخ دهید.

 

ابزار سنتی بازاریابی

از کجا شروع کنیم؟

در ابتدا باید بر روی فعالیت های مربوط به طراحی مارک تجاری تمرکز کنید. مشتریان حرفه ای ، باید شما را بشناسند و آن ها این حق را دارند تا راجع به کار طراحی شما اطلاعاتی بدست آورده و این وظیفه شماست که بتوانید خود را متفاوت از دیگران ، به کاربران خود نشان دهید. مارک تجاری شما باید منحصر به فرد باشد.از طریق این مارک تجاری می توانید ، ارتباطی پایدار با مشتریان وب سایت خود برقرار کنید.

 طراحی یک مارک تجاری یا همان لوگو ، مطمئنا فراتر از مفهوم طراحی لوگو می باشد. شما می توانید از طریق مارک تجاری خود ، با کاربران وب سایت خود ارتباط برقرار کرده و به آن ها بگوید که با همه فرق دارید. شما باید به آن ها نشان دهید که حتی خارج از شرکت هم می توانید ، طراحی فوق العاده باشید.

باید برای مارک تجاری خود ، اسمی انتخاب کنید. این اسم ، می تواند شما را از دیگران و حتی طراحان دیگر نیز متمایز کند. شما در کار خود باید ثبات کاری داشته باشید. باید به این نکته توجه کنید که صرفا یک طراح معمولی نیستید که فقط با یک کاربر در ارتباط می باشد ، بلکه باید در روند طراحی خود بسیار ماهرانه عمل کنید. مطمئن باشید که شما هم یک روز سری تو سرها بلند می کنید و در زمینه طراحی و یا اختصاصا طراحی وب سایت به شهرت می رسید.

 

با کاربران وب سایت خود ارتباط برقرار کنید

تا زمانی که کاربران وب سایت به دنبال شما می باشند ، شما هم ارتباط خود را با آن ها قطع نکنید. البته ممکن است این کار، شما را بترساند. اما به خاطر داشته باشید که ارتباط با کابران بسیار مهم می باشد. از همان ابتدا که وب سایت خود را طراحی کردید ، لازم نیست که حضوری با کاربران خود ارتباط برقرار کنید. چرا که از قبل نام مارک تجاری شما به گوش آن ها خورده و یا ممکن است کاربران لوگوی شما را در جایی دیده باشند.

لوگو، نقش بسیار مهمی را در طراحی مارک تجاری شما ایفا می کند و به شما کمک می کند تا مهارت های خود را به کاربران وب سایت ، نشان دهید.در انجام این کار ، درنگ نکنید و به مهارت های خود افتخار کنید. این امر نه تنها برای مارک تجاری شما بسیار مهم می باشد ، بلکه می تواند توجه کاربران شما را به سمت وب سایت جلب کند.

زمانی که لوگوی خود را طراحی کردید ، می توانید در این زمان ، سوابق کاری خود را در اختیار کاربران وب سایت خود قرار دهید. شما با استفاده از سیستم ها و سرویس های آنلاین می توانید مهارت خود را به کاربران خود نشان دهید و همیشه باید به دنبال ارتقای سوابق کاری و طراحی خود باشید.

 

سوابق کاری یا مجموعه ای از تصاویر؟؟؟

انرژی خود را روی ارتقاء سوابق کاری طراحی خود بگذارید. بسیاری از کاربران حرفه ای دقیقا می دانند که شما ، تا چه حد در کار خود حرفه ای می باشید. 30 ، 40 سال گذشته ، افراد راجع به وب و طراحی در وب سایت اصلا شناختی نداشتند و صرفا بر کار طراحان و آن چه که انجام می دادند ، اعتماد می کردند.

شما می توانید طراحی هایی را که در زمان دانشگاه انجام دادید و کیفیت بالایی داشتند را در سوابق کاری خود بیاورید. از این طریق می توانید سبک  مهارت و طراحی های خود را به کاربران وب سایت نشان دهید.

طراحان آنلاین ، طراحی های خلاقانه ای انجام داده و هزینه های منصفانه ای را برای آن ها در نظر می گیرند. بهتر است که برای ارتقا و پیشرفت کاری و طراحی خود ، نیاز های مشتریان را مد نظر قرار داده و مطابق با نیازهای آن ها ، طراحی های بیشتری را در وب سایت خود قرار دهید.

یک مجموعه از تصاویر ، می تواند ابزار مهمی در بازاریابی شما محسوب شوند. شما می توانید از آن ها برای جذب کاربران خود در وب سایت استفاده کنید .

طراحی شبکه

هر تجارتی در کار خود باید شبکه داشته باشد. توجه خود را به سمت اتفاقاتی که در شبکه های محلی اتفاق می افتند ، جلب کنید. شما می توانید Google Alert را نصب کرده و به گروه طراحان در LinkedIn ملحق شوید.

 خود را برای اتفاقاتی که ممکن است هنگام جستجو یا انتخاب موضوع  برسر راه شما قرار گیرند ، آماده کنید. مطمئن شوید که کارت تجاری و لوگوی خود را دارید. شما می توانید جزئیات وب سایت خود را تغییر دهید . اما  نباید کاربران را در جریان این تغییرات بگذارید. طراحی شبکه به معنای ایجاد ارتباط است. پس الان زمان آن رسیده  تا با کاربران وب سایت خود ارتباط برقرار کنید و دقیقا درک کنید که آن ها چه طراحی هایی را در اولویت قرار می دهند.

 بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ چیست؟

حضور آنلاین

حضور آنلاین برای شما وقت گیر است. اما در ترکیب با بازاریابی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. باید سیستم و روش های آنلاین خود را بهینه سازی  کنید.نباید به دنبال طراحی وب سایت های بزرگ و حرفه ای باشید.  از طریق وبلاگ خود می توانید با کاربران سایت یا وبلاگ خود در تماس باشید  و از این طریق می توانید طراحی وب سایت خود را به کاربران خود نشان دهید و از طریق سیستم آنلاین می توانید سوابق کاری خود را در وب سایت قرار دهید. پست هایی که هرروزه در وب سایت شما گذاشته می شوند را مرتبا مطالعه کنید.

یک طراح  می تواند با حضور آنلاین ، با دنیای طراحی ارتباط برقرار کند. او می تواند با به اشتراک گذاشتن مطالب مفید در وب سایت و خواندن پست هایی که در وب سایت های دیگر گذاشته می شوند ، مهارت طراحی سایت خود را بالا برده و به شهرت برسد.

 

رویکرد های ترکیبی

اگر شما به عنوان مقاله خود توجه کافی داشته باشید  به موفقیت نسبی می رسید. باید در طراحی وب سایت خود، روش های بازاریابی را با هم ترکیب کنید. اگر نمی توانید از کلیه روش هایی که در بالا قید کردیم، استفاده کنید، بهتر است از ترکیب آن ها برای پیشبرد طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

افرادی که با مارک تجاری شما ارتباط می گیرند ، کاربرانی هستند که تمایل دارند خود را در موازات با شهرت و موفقیت وب سایت شما قرار دهند. روش های ترکیبی را برای رسیدن به موفقیت ها ، هوشمندانه استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که استفاده از این رویکرد ها برای شما هزینه ای در بر ندارد.

 برای مطالعه بیشتر در مورد بازاریابی در طراحی سایت می توانید این مقاله را مطالعه کنید.

نتیجه گیری

حال اگر فکر می کنید که طراحی موفق شدید  و دیگر نیازی ندارید تا از روش های سنتی بازاریابی در طراحی وب سایت خود استفاده کنید، کاملا در اشتباه هستید. شما باید مهارت های خود را در اختیار کاربران خود در وب سایت نشان دهید و به آن ها ثابت کنید که شما متمایز از دیگر طراحان می باشید.

مطمئن باشید که خواه ناخواه ، از روش های سنتی بازاریابی در طراحی وب سایت خود استفاده می کنید. طراحی لوگو ، اهداف طراحی ، تطبیق رنگ با مارک تجاری ، عوامل بسیار تاثیر گذاری در طراحی وب سایت محسوب شده و قسمتی از مجموعه مهارت های بازاریابی سنتی می باشند. داشتن تصویری خوب از مهارت در بازاریابی ، خیلی از مسائل را حل می کند.بعضی از تحقیقات به ما نشان می دهند که از چه روش هایی برای پیشبرد طراحی وب سایت خود استفاده کنیم که هم مقرون به صرفه هستند و هم شما را در عرصه بازاریابی در طراحی وب سایت به موفقیت می رسانند.

منبع: اطلس وب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.